Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Friday, March 2, 2012

Kopi Yahudi


JIWA PARADOX

Howard Schultz, Pengasas, Pengerusi, Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif Starbuck... telah dianugerahkan "The Israel 50th Anniversary Friend of Zion Tribute Award" oleh Jerusalem Fund of Aish HaTorah di atas khidmat dan sumbangnya kepada pergerakan Zionis...
Jerusalem Fund of Aish HaTorah, gerakan sayap paling kanan untuk penubuhan negera Israel, telah menaja senjata api kepada Penyembelihan Jenin yang diketuai oleh General Shaul Mofaz.
Mereka juga menaja media Zionist, yang terkenal sebagai kumpulan pendesak iaitu honestreporting.com, menerbitkan dan mengeluarkan satu filem propaganda berkaitan Islamophobic yang berjudul “Obessession”
Pada umat Islam yang merasakan minum kopi Starbuck sebagai satu cara hidup yang terkini, ketahuilah bahawa wang yang anda bayar untuk secawam kopi itu adalah dana bagi membunuh saudara anda di Palestin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List