Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Wednesday, February 1, 2012

tindakan Dr Mahathir memecat Anwar pada 2 September 1998 dahulu adalah tepat.


AIDC

AIDCNews – 01/02/12 – “Saya rasa bersalah. Dan saya kalau jumpa, memang teringin nak minta maaf kepada Tun Dr Mahathir Mohamad. Saya rasa bersalah…” begitulah luahan Encik Osman Ishak, bapa kepada Rahimi, bekas Setiausaha Sulit Datuk Seri Anwar Ibrahim.

“Selama ini saya tak percaya beliau. Banyak kutukan..saya tahu apa yang saya pernah kutuk. . Orang kata, ’mahafiraun’.. ‘mahazalim, …kita pun terikut-ikut, kita pun kutuk juga.

Tetapi, bila kita menyedari hakikat itu.. saya rasa bersalah”, katanya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List