Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Friday, February 24, 2012

Itulah kebebesan bersuara cara DAP dan kerajaannya.


PENGHUNI GUA
 
Dalam satu kenyataan hari ini, Jessie berkata, adalah tidak bersesuaian bagi MPPP menggunakan tindakan undang-undang untuk menutup mulut pengkritik yang mempersoalkan dasar-dasar mereka.
 
"Semasa persidangan itu, saya hanya seorang peserta. Saya mempunyai hak untuk mengemukakan soalan mengenai isu-isu yang saya tidak faham. (Setiausaha Agung DAP) Lim Guan Eng (kanan) mempunyai hak untuk menjawab atau menyangkal soalan saya," katanya.
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List