Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Monday, January 9, 2012

Apa sebenarnya terjadi?


PILIHAN ANDA
 

....seorang peliwat dibebaskan oleh mahkamah atas alasan mahkamah tidak yakin bukti DNA yang dijumpai di rektum pengadu tidak diusik.

Walhal pada Mei lepas, hakim sama juga yang mengatakan ‘tidak ada sebab untuk menolak bukti-bukti yang diberikan pendakwa (termasuk bukti DNA)’, bila membuat keputusan supaya tertuduh membela diri.  
 ...dilihat dari cara hakim membacakan keputusan pun, ada banyak keraguan yang timbul dari situ. Hakim dilaporkan memulakan sesi dengan membaca keputusan, tidak sampai 10 minit, sebelum meninggalkan kamar mahkamah.


BIG DOG


Adviser and Prime Minister Dato’ Seri Mohd. Najib Tun Razak’s most trusted man in Petronas, Omar Ong congratulated in a message almost lit in glee to Opposition Leader Anwar “Mat King Leather” Ibrahim for his surprised ‘win’ at the Kuala Lumpur High Courts this morning.




A VOICE
 
Both are neo-liberals selling the country's asset away, dismantling the foundation of this country as inscribed in our constitution and bringing in unbridled neo-iberalism ideology that ignores the historical heritage and colonial baggage of this country. 
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List