Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Monday, December 5, 2011

Hudud Ala PAS itu bukan ajaran ISLAM



OUTSYED THE BOX


We also heard the panellists say that the PAS version of hudud does not represent the true essence of Islam.
 
 

Not only non-Muslims but Muslims too will suffer if these strange laws proposed by PAS are implemented. Bear in mind that the hudud of PAS is not the hudud revealed by Allah in the Quran.



DINTURTLE

Fathul jelas cuba memberi penerangan kepada hadirin cina akan pengertian Hudud yang sebenarnya, yang berbeza dengan pengertian Hudud yang cuba dibawa Pas sambil menegaskan bahawa Umno tidak pernah menolak Hudud sebagai Hukum Allah - KLIK

Tapi apakah Chua Soi Lek beri perhatian ? ahLek yang sememangnya sudah siap dengan skrip menghentam Hukum Hudud terus mengeluarkan hujah mengikut pemahamannya sendiri.


GELOMBANG RAKYAT

Presiden MCA, Chua Soi Lek sekali lagi membawa suara songsang DAP berpendirian negatif mengenai soal Perlaksanaan Hukum Hudud. Kenyataan yang dikeluarkan di beberapa Laman Portal Pro Pakatan jika dilihat secara terperinci punyai kemusykilan dan perkaitan hubungan beliau bersama Parti pimpinan Lim Kit Siang itu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List