Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Tuesday, October 4, 2011

Rasmikan gelaran "BAPAK VERNAKULAR" kepada "BAPA VERNAKULAR" buat Najib

DINTURTLE
Bukan menyindir OK ! Ni serius giler ni . Najib sendiri bersusah payah mahu mengingatkan rakyat akan perjuangannya dalam memperkasakan sekolah cina, fact is NAJIB BANGGA dengan usahanya itu ! Tidak ada siapa boleh nafikan sumbangan Najib itu. Ia adalah satu fakta sejarah. Dan ADA HASILnya, kita sendiri boleh lihat betapa berkembangnya sekolah cina setelah mendapat lesen besar dari Najib.
Najib lebih layak dengan gelaran Bapa Vernakular. Ia adalah perjuangan Najib yang sebenar, malah ia telah diperjuangkan Najib SEBELUM beliau jadi PM lagi. Hasilnya dapat kita lihat sekarang dan perjuangan Najib itu semakin rancak sejak menjadi PM.
DINTURTLE
 
Jangan lupa ya, waktu kempen PRU13 nanti, jadikan Keberanian Najib ini sebagai modal utama kempen di kawasan-kawasan Melayu, kita kena sama-sama rai kan ! Jadikan Keberanian Najib itu sebagai sumber inspirasi UMNO ! Yahoooooooo !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List