Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Monday, October 17, 2011

Pemerintahan Khurafat Al Bullshittun junjungan Parti Ajaran Sesat


GELOMBANG RAKYAT
Ada beberapa Kumpulan Pro PAS Penang mengakui remaja ini merupakan anak kepada KM Penang, Lim Guan Eng dan tidak menafikan kes tersebut. Malah mereka turut bakal bawa isu ini ke peringkat Majlis Syura Ulama' PAS Pusat agar mengambil tindakan displin terhadap Abang Angkat Guan Eng, Mat Sabu yang turut bersubahat dalam menutup kes ini. Mereka berang dan malu dengan tindakan seorang Pemimpin DAP yang dahulu dijulang kononnya memperjuangkan hak anak Melayu yang dicabul namun akhirnya, fitnah tersebut terludah semula ke beliau dengan perlakuan sumbang anaknya itu. Namun, apa yang pasti, mereka pasti, Karpal Singh mempunyai dokumen penting dari mahkamah yang mengesahkan kes ini.  

GELOMBANG RAKYAT
Ada yang kata Guan Eng menuduh anak pemimpin UMNO Negeri yang melakukan pencabulan tersebut. Ada juga yang kata Guan Eng tidak tahu akan insiden tersebut.


GENERASI PEJUANG BANGSA
Anak lelaki ketua menteri itu yang berusia 16 tahun itu didakwa baru-baru ini dipindahkan dari sekolah Cina Heng Ee ke Sekolah St Xavier’s Institution baru-baru ini keraja masalah disiplin.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List