Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Monday, October 17, 2011

Hudud dijadikan bahan permainan politik. Celaka betul Mustafa Ali.


Badar Suci @PISAU
 
Sesi pemukiman kali ini dihadiri oleh mustafa ali selaku setiausaha agung pas yang pandai berlakon. di dada akhbar, mereka seolah olah berkelahi dalam hal hudud. Tetapi rupanya segala yang mereka lakukan adalah permainan politik.... Mustafa ali apa lagi terpaksa bagi taklimat la pada puak-puak pemimpin dap yang hadir dalam pemukiman. Hasilnya semuanya amat lega dengan penerangan mustafa ali. teman tak mau cerita lebih lanjut . cuma nak bagitau semua mustafa ali sedang main wayang. sedarlah umat islam, pulau jerejak menjadi saksi kepada permainan politik pas dan dap. lepas ni pas akan main segala isu seolah olah mereka berjuang demi hudud. tapi dap akan bagitau orang cina " jangan risau,....apa yang pas kata itu hanya untuk melayu dan kaum cina tak perlu risau."
 
(ANTARA YANG HADIR IALAH P RAMASAMY, CHUNG ENG, LIM GUAN ENG, HOCK SENG, TANASEKARAN, TAN BENG HUAT, RAYER, CHOW dll)

Teman terkejut juga, bilik yang mereka guna diletakkan tanda JKKK Kg Sirih. Rupanya yang hadir ialah pemimpin kanan kerajaan negeri. Mungkin kerajaan negeri menggunakan nama program bagi JKKK Kg Sirih untuk menghalalkan perbelanjaan wang kerajaan negeri. Kalau di sebut DAP, maka sudah pastilah pembayaran akan dibuat oleh DAP negeri. Bukankah ini penyelewengan?????

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List