Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Sunday, October 2, 2011

Mat Liberal Memburu Gelaran Bapak Transformasi


ZA_AHMAD @PERKASA PETALING
 
Jika pada sudut pandang Perdana Menteri, melindungi orang melayu itu satu bebanan atau satu kesalahan, maka apakah beliau tidak menghurmati PERLEMBAGAAN Negara atau beliau sekarang dalam usaha TRANSFORMASI bagi merubah juga PERLEMBAGAAN?
 
 
Kita menyerulah kepada Kerajaan bertunjangkan Parti Melayu ini jangan asyik melihat salah dan lemah orang Melayu yang mengharapkan kepadanya. Itu pun kita tak menagih atau mendesak, kita hanya harapkan dia dapat jalankan AMANAH yang sudah termaktub didalam PERLEMBAGAAN dan membela HAK yang sudah termaktub didalam sejarah, HAK yang orang Melayu sudah redha dikongsi dan dikompromi demi Nusa dan Bangsa. Apakah salah orang Mel;ayu hendak bernaung dengan HAK yang sedikit tinggal dan diharapkan dijaga dan dilunaskan oleh kerajaan bertunjangkan Melayu juga, yang diamanahkan menaunginya?  
 
 
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List