Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Wednesday, October 5, 2011

MAT JAMBU


AZLI SHUKRI TODAY 

ada sesiapa yang kenal siapa itu Mohd Najwan Ali yang secara tiba-tiba muncul entah dari lubang mana bagi menyelamatkan tengkuk Anwar Ibrahim! Begitu mudahnya para peguam bela Anwar memanggil saksi tanpa mempedulikan kredibilitinya

Dengan hanya berbekalkan sandaran Najwan Ali sebagai sahabat lama Saiful Bukhari, maka apakah semudah itu segala keterangannya diterima bagi menghancurkan kredibiliti Saiful Bukhari? Bagaimana sekiranya Saiful Bukhari pula membawa sahabat lama Najwan Ali semasa di sekolah rendah bagi mencabar pula moral si Najwan Ali ini?




Soalan saya yang lain - Mengapa Anwar Ibrahim suka para pembantunya terdiri daripada muka-muka mamat jambu? Dan siapa pula yang meletakkan air mani Anwar Ibrahim di dalam dubur Saiful? Ada sesiapa boleh tolong jawab? (Baca di sini) dan (di sini).

MESIN TAIP BURUK

Cuma aku tertanya-tanya ke mana perginya Najwan selama lebih 3 tahun sejak Saiful lapor polis dia diliwat Anwar sampai buat sumpah laknat. Bukan takat pengakuan... batang hidungnya pun tak nampak. Alih-alih apabila perbicaraan dah masuk part Anwar kena bela diri dan bila usaha nak heret Najib dan Rosmah ke mahkamah alih-alih muncul saksi misteri ini.

Misteri memang misteri yeop!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List