Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Sunday, October 9, 2011

Lu baik keluar UMNO dan bikin Parti Liberal Demokrat

ANTI HIPOKRIT
... polisi Najib yang terlalu mesra Cina dan mengenepikan Melayu. Melayu disuruh jangan rampas hak kaum lain. Disuruh berdikari, disuruh jangan bergantung dgn kerajaan. Sebaliknya Cina, dibantu segenap segi. Walaupun dah kaya raya. Disuap dengan pengukuhan budaya dan bahasa sendiri walaupun tinggal di Tanah Melayu.  
Tidak pula disuruh melupakan kiblat asal usul mereka dan berintegrasi dengan kaum pribumi dan mengutamakan Bahasa Kebangsaan. Sekolah Kebangsaan uzur nak mampus terutama di Sabah dan Sarawak. SJKC tersergam indah lagi diberi peruntukan berjuta semata-mata untuk mendapat undi. Biasiswa khas untuk Pribumi disuruh kongsi dengan kaum lain dgn ratio yang tak menggambarkan populasi penduduk 55:45 tetapi biasiswa syarikat kepunyaan kaum Cina hanya layak untuk kaum mereka sahaja. Jadi inikah 1Malaysia?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List