Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Friday, October 14, 2011

Lanjutan Kisah Biawak Hidup di KOMTAR, Penang


HELEN ANG
 
Biawak hidup
Mengikut blog Tok Jen, biawak itu menyebabkan orang ramai masing-masing lari bertempiaran.

BFF = Best Friends Forever
Menteri itu dipetik sebagai berkata: “Guan Eng sepatutnya menasihatkan konco-konconya di institusi itu supaya menghormati bahasa kebangsaan.”

Tahukah anda bahawa tindakan pertama Guan Eng ialah mengambil portfolio TANAH untuk dirinya apabila Pakatan menguasai Pulau Pinang?
Sekali lagi: Tan Sri Tan Kok Ping ialah orang besar syarikat Berjaya yang juga pernah terlibat dalam bidang pembangunan hartanah.

Gambar-gambar the rich and famous
Rugilah penduduk miskin India Kampung Buah Pala yang rumah mereka dirobohkan kerana Guan Eng memihak kepada developer itu hari.
 
 

Penduduk kampung diusir

Selain Kampung Buah Pala, Kampung Pokok Assam dan Kampung Binjai, diambil juga tanah Kampung Genting dengan 86 buah keluarga akan terpaksa berpindah.

Kesiannya rakyat marhaen yang kehilangan rumah dan tanah pusaka di koridor amar ma’aruf nahi mungkar pentadbiran Saidina Umar.

Untuk mengetahui tentang land deals lain bernilai berbilion-bilion-bilion ringgit di Pulau Pinang yang diusahakan developer-developer besar sejak Pakatan mula memerintah, sila baca di sini.




     
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List