Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Friday, October 14, 2011

Dua Media Pembangkang


PISAU

Malaysia Insider dan Malaysiakini dua portal pembelit, pembohong dan pakar temberang sedang berantakan membunuh sesama sendiri.

Baguslah portal penipu tembak portal temberang. Mengelabah dengan tembakan MalaysianInsider, untuk menafikan tiada kaitan dengan Umno. Premesh Chandran membuka pekung sendiri apabila mendedahkan Malaysiakini dibiayai oleh Media Development Loan Fund yang punyai kaitan dengan Soros dan CIA.


Walau bagaimana pun Malaysiakini yang mahir dan boleh dikira otai dalam putar belit dilihat sekarang ini imejnya tercalar dengan amat teruk sekali apabila berpuluh kali dikantoikan oleh para blogger pro BN. Kredibiliti Malaysiakini sudah buruk dan ramai pembaca telah beralih arah ke Malaysian Insider memandangkan portal ini pembohonganya agak halus sedikit berbanding Malaysiakini.

GELOMBANG RAKYAT
Dua2 laman portal ini media perkakas Pembangkang. Bila nak sokong Kerajaan sikit, dah dikata dijual kepada UMNO. Takut kecut teloq. Kalau perkara yang salah tetap dilapor salah. Yang benar tetap benar. Pembangkang hendak dilapor benar sahaja. Yang salah pun dikata benar. Bodoh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List