Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Friday, October 7, 2011

Kita KHUATIR DS Najib akhirnya akan TUNDUK kepada puak-puak INI demi meRAIH sokongan POLITIK mereka pada PRU-13 nanti..

TUKANG DOK PEGHATI
Secara JUJURnya, kita tidak menaruh apa-apa HARAPan pada BAJET 2012 memandangkan kita meRASAkan BAJET 2011 pun seolah-olah semacam GAGAL untuk diRASAi oleh RAKYAT marhaen yang terHIMPIT akibat keNAIKkan KOS sara hidup.. Yang mungkin KENYANG hasil BAJET 2011 sudah tentulah 'Lanun-Lanun KORPORAT' berOTAKkan LIBERAL yang SENGAJA 'diSIMPAN' oleh kerajaan di dalam GLC-GLC tertentu..

Itu sebabnya kerajaan yang diTUNJANGi oleh UMNO/BN sewajarnya mempunyai data-data maklum BALAS daripada RAKYAT berhubung perLAKSANAan BAJET-BAJET tahun sebelumnya.. Sampai bila DS Najib sebagai pemBENTANG BAJET mahu terus diBUAI angan-angan yang diCIPTA oleh 'Lanun-Lanun KORPORAT' berOTAK LIBERAL dan jugak 'TOKEY-TOKEY' puak peMAKAN BABI yang kuat berBOHONG, TAMAK haloba dan menindas RAKYAT?



Sekolah Jenis Kebangsaan, Sekolah Menengah Persendirian Cina, Sekolah Missionary akan menerima bantuan PENUH kerajaan dan tak payahla sekolah-sekolah tersebut bersusah payah mencari dana lagi selepas ini. Sekolah-sekolah tersebut akan kekal buat selamanya. Itu Jaminan KEREjaan Najib. Semuanya kerana 1Malaysia. Mungkin juga bahasa kebangsaan bukan lagi menjadi mata pelajaran wajib. Sekolah Kebangsaan pula dibenarkan untuk memilih bertukar menjadi SJK supaya menjadi lebih kompeten dan lebih peluang untuk memperkasakan bahasa Mandarin. Ialah PM haram jadah kata Mandarin penting untuk berniaga di China. Malah dia bangga sungguh dengan anak dia belajar Mandarin. 
 
(KEREjaan)
 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List