Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Wednesday, October 19, 2011

Khalid Gereja & Hadi Awe


AIDC

Rakyat Shah Alam tertanya-tanya apa sudah jadi dengan Ahli Parlimen mereka yang ligat memutarkan pelbagai isu yang cuba meruntuhkan institusi Islam di negara ini.



GAPS nak cadangkan agar Khalid menegur dulu Ketua Umum PKR yang mempunyai rekod dan bukti Liwat dan seks bebas, Timbalan Presiden Pas yang mempunyai rekod khalwat dan anak seorang pembesar DAP yang dikatakan meraba tetek seorang gadis.

Jika Khalid gagal berbuat demikian ini maknanya PAS Selangor sedang berada didalam alam kesesatan yang nyata dengan sedia berkerjasama dengan semua aliran liberal, sosialis dan komunis tetapi parti itu menentang habis-habisan institusi umat Islam khususnya di Selangor seperti Masjid, Surau, JAIS, SUK dan Raja Melayu.



 
"Program ini tiada kaitan dengan Politik berbentuk terbuka mahupun kepartian. Jadi PAS putuskan tidak akan sertai."  
 

Hadi Awang yang membacakan skrip ciptaan Anwar dan kuncu2 di dalam PAS yang Pro Sekular mendakwa, tindakan PAS ini juga bagi menghormati pihak penganjur yang hampir kesemuanya terdiri dari golongan NGO Islam. Kalau ada umat Islam yang menerima statement ini memang bodoh. Yang kamu heret NGO2 menyertai Perhimpunan BERSIH itu apa dia?
 
Misi utama Himpunan ini adalah menegakkan Akidah sebagai landasan utama bagi setiap umat Muhammad saw. Bagaimana PAS boleh terfikir memberi alasan sedemikian?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List