Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Wednesday, October 5, 2011

Kata si PM mat bunga ini, " Melayu jangan rampas hak kaum lain" What the F*CK..!


ANTIHIPOKRIT
 
Semua yang negatif dilemparkan kepada kaum Melayu dan Melayu yang mendengarnya pula terkebil-kebil kerana sakit hati yang amat sangat mendengar dendangan lagu puaka oleh sang PM puaka yang kononnya jika Melayu jadi Liberal maka Melayu akan lebih BERJAYA, DIHORMATI dan MENJADI KAYA walaupun padang tidak pernah rata.  
 
 
 
Tidak pernah kedengaran seruan kpd kaum Cina agar mereka memantapkan patriotisma mereka dengan menjunjung keluhuran perlembagaan, belajar dan fasih bahasa kebangsaan dan cuba memahami aspirasi Nasional. TIDAK SAMA SEKALI... yang ada adalah semuanya TAMBAHAN UNTUK CINA. TAMBAH Sekolah Cina, TAMBAH kek ekonomi Cina dan hapuskan kuota Melayu walaupun mereka telah mengawal hampir 80%, TAMBAH Biasiswa JPA yang memang hak Melayu dan Bumi tetapi telah dicantas 50% untuk Cina yang hanya 24% drpd populasi negara ini. TAMBAH peruntukan untuk segala-gala berkaitan CINA.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List