Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Saturday, October 15, 2011

DAP rasis! - Selepas pentas Kolej HANCING


PISAU
 
Pisau nak habaq mai, semasa ceramah DAP pada 9/10/11 di Medan Selera Pusat Penjaja Good, Jalan Alma, satu program ceramah umum menjadi medan menghentam kakitangan awam kerana makan gaji hasil wang yang dibayar oleh rakyat.

 

Di hadapan audien 98% berbangsa cina para pemimpin pakatan berubah nada apabila memainkan sentimen perkauman dengan hasutan membangkitkan kebencian.Inilah aksi sesumpah yang haprak pakatan melayu terlalu sayang sangat dengan DAP.
 
Katanya lagi parti melayu UMNO harus dihapuskan! ucapan rasis ini mendapat tepukan gemuruh daripada audien yang tidak sampai 100 orang ini.Manakala baghal dan penjilat tegar Anwar Ibrahim, Dato Johari Abdul MP Sg Petani tak perlu Pisau ceritakan butir ceramahnya kerana ucapannya seperti biasa tak lebih daripada menjilat Anwar hinggakan audien hanya diam tanpa memberi respon apa apa! (apa tandanya?)


 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List