Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Wednesday, October 19, 2011

bab berJIMAT nih memang tak pernah WUJUD pun dalam amalan pengurusan EKONOMI puak-puak Yakjuj Wal Makjuj


TUKANG DOK PEGHATI
 
SeINGAT kitalah, semenjak Lebai PAS berjaya meRAMPAS Kelantan sejak tahun 1990, tidak pernah sekali pun kita DENGAR Kelantan negeri yang BEBAS daripada HUTANG.. Malah, seINGAT kita jugaklah, rasanya tak pernah pun DENGAR Rejim Pok Nik 'ALAIHISSALAM' di Kelantan berjaya menJADIkan Kelantan negeri BEBAS daripada DEFISIT.. 
 

Memang satu DUNIA tahu betapa Pok Nik nih memang BUTA langsung bab EKONOMI ini.. Kerja Pok Nik sehari-hari sebagai MB Kelantan pun selain makan GAJI BUTA ialah berFATWA memBANDINGkan siapa lebih ISLAM sesama umat ISLAM.. Namun demikian, Lebai-Lebai PAS dilihat berjaya menyembunyikan keLEMAHan Pok Nik ini dengan gambar-gambar 'ZUHUD' lagi 'TAWADUK'nya yang diSEBARkan secara meluas menerusi Facebook dan media INTERNET.. KONONnya dengan gambar-gambar 'FOTOGENIK' dia nih akan menyebabkan RAKYAT lupa keGAGALan dia meMAKMURkan negerinya selaras dengan ajaran ISLAM..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List