Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Friday, October 7, 2011

Asalnya Ciptaan Najib? Alahai...

DINTURTLE
Benda yang dah memang dinikmati secara percuma, tiba-tiba masuk company yang dalam masalah kewangan kronik dengan idea emel 1Malaysia (asalnya Najib ngaku ciptaan dia !) yang kononnya free pada pengguna tapi charge pada kerajaan untuk setiap emel yang kerajaan hantar, dibantu pula oleh kerajaan dengan pinjaman mudah sebagai modal awal ....... alahai, untungnyalah sesetengah orang tu.   
Dalam isu emel 1Malaysia - MyEmail ini saya bersetuju dengan ahPua. Saya tidak nampak keperluannya dan ia cuma satu usaha mengaut keuntungan atas angin menggunakan wang rakyat. Ia juga menggunakan konsep 'terpaksa' bayar dipihak agensi kerajaan yang menggunakan khidmatnya.

Pengguna memang tidak dicaj, tapi wang kerajaan yang akan digunakan bagi membayar perkhidmatan MyEmail adalah wang rakyat. Konalah ikut mana pun, ia satu projek mengikis wang rakyat !
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List