Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Wednesday, September 21, 2011

Rakyat Malaysia yang tak sedar diri.

KEDAH KE KL

Isu ni mengarut dan tak wujud pun. Tapi puak Pakatan haram ni tak sudah-sudah dok mainkan isu bangla ni. Mereka ni memang pandai cari isu, yang tak wujud pun dorang boleh buat serupa isu ni wujud. Walaupun Bangladesh sendiri yang menafikan semua ni, tetapi puak baghal Pakatan Haram ni dok tak faham serupa tu juga la. Agaknya, puak Pakatan ni dah tukar bahasa kot, sebab tu susah sangat nak faham bahasa melayu.



Negara kita ni sudah hampir sempurna, sudah lama merdeka, tapi masih ramai yang tak tahu bersyukur dan menghargainya. Hinggakan sejarah dan bendera pun nak ditukarnya.

Puak yang nak tukar bendera dan tukar sejarah ni, patutnya dihalau dari Malaysia. Ada pun buat semak saja.


Bagi pemimpin2 tersebut pula, betul atau tidak itu tak penting, yang penting Umno/BN dapat ditumbangkan dan mereka dapat memerintah negara ini. Sebab apa? Bagi pemimpin2 ini politik hanyalah "tipu-muslihat" dan yang penting mereka berjaya mencapai matlamat memperbodohkan rakyaat Malaysia!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List