Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Monday, September 5, 2011

PAS mengesahkan kedudukannya sebagai Ahli Syurga untuk Komunis, Syiah, Freemasonary. Syabas Parti Ajaran Sesat.

PANEH MIANG
Tahniah kerana Syurga yang dibina oleh PAS menjadi asas perjuangan baru Abdul Hadi Awang. PAS bukan sahaja bekerja untuk memesongkan pandangan dan perjalanan hidup umat Melayu Islam, malah, sedang bekerja kuat untuk memesongkan ilmu sejarah manusia Tanah Melayu bermula tahun 1919 hingga 1957. 
PANEH MIANG
Ini ialah kemenangan bukan hanya untuk menyelamatkan diri sendiri dan keluarga, sahabat handai tetapi kepada negara dan bangsa. Anggota-anggota polis boleh menyelamatkan nyawa mereka dan keluarga mereka dengan menyerah diri tetapi mereka sedar bahawa mereka berjuang kerana perkara yang lebih penting dari nyawa mereka. Mereka berjuang untuk menyelamatkan tanah air mereka dari dijajah oleh pengganas Komunis.

(Tan Sri Ghazali Shafie, Menteri Hal Ehwal Dalam Negeri, menyiram air mawar di pusara anggota polis yang terkorban ketika melawat Bukit Kepong pada 23 Februari 1976. Jika nak dibandingkan Tan Sri Ghazali dengan Menteri KDN sekarang umpama wrestler dengan pondan.)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List