Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Monday, September 5, 2011

Calonkanlah Rosmah ni bertanding di PRU 13 kalau dia nak sangat perhatian

DINTURTLE 
Tapi saya nak cakap juga , dan saya harap sangat ada orang boleh sampaikan pada Najib - Semua orang yang lihat visual itu diTV yang ada bersama saya, SEMUA kutuk Rosmah !  Betuuuul ...... saya tak tipu. Apa yang diucap oleh Rosmah sorang pun tak dengar, dah semua pakat bercakap mengutuk Rosmah. Dari segi rambutnya, dari segi ngelip rantainya, dan dari segi ' Apa hal yang Rosmah pun sibuk nak ucap ? ' ....

Tak pernah dibuat isteri-isteri PM sebelum ni.... slot khas pulak tu !! adoi ....... maaf cakaplah, tapi semua orang yang saya dengar, kata Rosmah nak cari glamer!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List