Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Sunday, September 25, 2011

ISU Hukum HUDUD ini cuma MODAL POLITIK Pok Nik seorang DIRI aje untuk kekal pegang KUASA sampai MATI..

TUKANG DOK PEGHATI
 
Pok Nik tidak mampu nak bawak ISU lain sebagai MODAL POLITIKnya.. Nak bawak ISU pemBANGUNan, semua orang TAHU kawasan DUN Chempaka pun banyak jalan berLUBANG? Semua orang pun TAHU jugak keGAGALan Pok Nik mengURUSkan bekalan air BERSIH di Kelantan? Nak bawak ISU rasuah, semua orang TAHU anak-menantu Pok Nik pun 2X5 jugak dengan anak-menantu Tun Dollah? Nak bawak ISU keMISKINan, semua orang TAHU Pok Nik GAGAL meMAJUkan RAKYAT Kelantan sebaliknya dia aje yang dok MAKAN GAJI BUTA berpuluh-puluh tahun? Jadik, ISU yang tinggal cuma Hukum HUDUD aje la untuk MODAL POLITIK dia nak bertanding pilihanraya nanti.. Bagi dia, dia cuma nak MENANG sorang-sorang dia aje..
 

PAS sebenarnya dah LAMA hilang keLAYAKkan untuk menegakkan Hukum HUDUD.. PAS bukan sahaja memPUNYAi Timbalan Presiden yang LAYAK diHukum HUDUD, PAS jugak bersekongkol dengan 'penJUBOR', penZINA dan jugak memBELA wanita KAFIR yang bersekedudukan dengan orang ISLAM seperti ADUN Bukit Lanjan! Ini ke KRITERIA nak tegakkan Hukum HUDUD yang terdapat pada Lebai-Lebai PAS? Patutle Pengerusi DAP sendiri KATA "Over my DEAD Body" dulu terhadap HASRAT Lebai-Lebai PAS nih walaupun Pok Nik kata dia nampak 'BULAN' pada DADA Benggali OKU tuh! KAH!KAH!KAH!
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List