Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Tuesday, August 9, 2011

Sifat BONGKAK dan kebudak-budakkannya telah mengaburi pemikirannya hinggakan di ENGGAN mematuhi TITAH Sultan negerinya sendiri!


TUKANG DOK PEGHATI 
 
DYMM Sultan Selangor hari ini telah menitahkan supaya politik kePARTIan tidak dicampur-adukkan dalam pengajaran di Universiti Selangor (UNISEL) demi masa depan pelajar institusi itu..
Antara Sultan-Sultan yang pasti rasa LETIH meLAYAN kerenah MBnya ialah DYMM Sultan Selangor.. Walaupun sebelum ini kita RASAkan DYMM Sultan Perak jugak tidak terKECUALI tetapi selepas BN berjaya memBENTUK kerajaan, nyata sekali DYMM Sultan Perak dapat beradu dengan lena dek keBIJAKsanaan MB Perak yang sudah menerajui kerajaan negeri tanpa banyak KERENAH yang menyusahkan pihak ISTANA sekitar 2 tahun.. Namun, apa yang dialami di Perak tidak pulak berlaku di Selangor kerana MB Selangor ini ternyata bersikap macam budak-budak jika diLIHAT cara bagaimana dia menTABDIR negeri..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List