Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Tuesday, August 9, 2011

Kerajaan Pembangkang ini sanggup berbuat apa sahaja termasuk mengadaikan hak dan kelebihan yang diperuntukan kepada orang Melayu bagi kepentingan menjaga perasaan golongan minoriti.


BIG DOG

Pada 8 Ogos 2011 antara jam 1200 – 1330 telah diadakan perjumpaan antara Menteri Besar Selangor dengan pemimpin-pemimpin kanan Chauvinis Cina DAP Selangor di Pejabat Menteri Besar Selangor, SUK, Shah Alam. Yang hadir selain dari MB-boneka-DAP Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim, Tan Kok Wai, Ronnie Liu, Ean Yong Hian Wah, V. Ganabathiroa & Senator S. Ramakrishnan.
 
Diputuskan:-
 
1. MB-boneka-DAP Selangor bersetuju untuk membina satu pusat kebudayaan masyarakat Cina & India di kawasan Klang. Tanah Yayasan Selangor akan diambil alih.
 
2. Kerajaan Negeri telah memperuntukan beberapa bidang tanah kepada Kerajaan Pusat untuk membina Sekolah Cina dan Tamil di Selangor.
 
3. MB-boneka-DAP hanya akan bubarkan DUN  Selangor pada hujung tahun 2012.
 
4.  Peruntukan RM 5 juta utk memberi pinjaman mickrokredit kepada bekas pekerja-pekerja ladang wanita daripada kalangan kaum India.
 
5. MB-boneka-DAP bersetuju melantik seorang Pegawai Khas Menteri Besar dari kalangan kaum India yang bertanggungjawab menjaga kepentingan masyarakat India.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List