Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Sunday, August 7, 2011

PAS Yang Begitu HINA


TUKANG DOK PEGHATI

Kita PERCAYA kalaulah 'The Forefathers' pengasas PAS hidup kembali di zaman ini, mereka pasti meraung-raung berGULING melihat apa yang berlaku dalam PAS pada hari ini.. PAS yang sepatutnya menjadi IKTIKAD kepada perjuangan ISLAM di alaf ini akhirnya terpaksa TUNDUK kepada kehendak sekutu-sekutu KAFIRnya di dalam PR.. Bukan itu sahaja, PAS jugaklah yang jadik penDOKONG utama kepada para pemimpin PR yang meLAKUkan keMUNGKARan seperti 'menJUBOR', bersekedudukan, berZINA, minum ARAK dan banyak lagi.. Nyata sekali PAS sekarang lebih teruk berbanding dulu dan jugak berbanding UMNO..
KeSONGSANGan pemikiran PAS bukanlah kerana ajaran ISLAM sebaliknya kerana diri mereka sendiri yang mahu diLIHAT lebih ISLAM berbanding orang ISLAM lain dan terlampau GILAkan kekuasaan POLITIK.. Asalkan mereka dapat kuasa POLITIK yang cuma 1/3 kerana terpaksa berKONGSI dengan PKR dan DAP La'anatullah, mereka sanggup lakukan apa saja walaupun bertentangan dengan ajaran ISLAM.. PAS tunduk kepada desakan-desakan yang sesetengahnya mengHINA agama ISLAM itu sendiri walaupun selama ini UMNO bersusah-payah meLETAKkan ISLAM sebagai agama RASMI dalam Perlembagaan Negara.. Hakikatnya PAS sendiri yang meletakkan kedudukan mereka lebih HINA berbanding sekutunya sendiri dalam PR..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List