Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Friday, August 19, 2011

Negara semakin diambang kemusnahan dik dua tiga umat Melayu dan Islam yang melacurkan agama, bangsa dan negara.


JKKK(P) Kota Sarang Semut


Tuan Lim Guang Eng sendiri mengakui bunyi bising mercun tersebut boleh menganggu  produktiviti kerana tidur terjejas akibat bunyi bising mercun pada malam perayaan Cap Goh Meh. Silap-silap itu sakit jantung punya olang pun boleh mati oooooo...terkejut dengar itu bunyi melecun!!!!ha..ha...ha...kata Tuan Lim Guan Eng sambil menepuk-nepuk kepala Tuan Guru Nik Aziz!!!
MESIN TAIP BURUK

Aku percaya kalau arahan larangan itu dikeluarkan, mahu keluar mata merah dan urat leher Teresa Cock, Ronnie Ulut , Lim Guan Eng, Chua Soi Lek, Koh Sukun dan kaum-kaumnya kepada kerajaan. Biasalah alasannya itu adalah adat resam nenek moyang mereka. Mana boleh hentikan?

Siapa kita nak arah-arah mereka "membuang" tradisi nenek moyang mereka soal bakar mercun? Bukankah bangsa mereka mempunyai hak dan asasi? Mana boleh disentuh, apatah lagi soal adat resam. Tapi bila libatkan Melayu dan Islam mereka turut menjerit-jerit terpekik- terlolong marah dengan pelbagai alasan yang tak masuk akal tapi akhirnya kita juga yang akur dan mereka bersorak gembira!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List