Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Tuesday, August 23, 2011

Mereka tidak akan berhenti selagi Kuasa Putrajaya belum ditangan mereka.


PAPAGOMO 
 
Kalau tidak kerana tangan Anwar Ibrahim dalam memburukkan nama Malaysia ini tidak akan adalah akhbar negara Jiran yang terus terusan memburukkan Malaysia dan ini bukan lah satu isu baru dalam akhbar Indonesia menfitnah dan mengeluarkan isu yang memperlekehkan Malaysia dimata dunia. 
(Utusan Telah Mengambil Tindakan Atas Pemalsuan Diatas)
Sudah sampai masanya Kerajaan bertindak tegas keatas mereka yang berleluasa melemparkan FITNAH dan MENGHASUT Rakyat Malaysia . Kementerian Dalam Negeri, SKMM, dan mana mana agensi yang terlibat perlu peka dan bertindak tegas dalam semua hal. 
read more... 


Apakah yang sebenarnya Isu disebalik Kompas meminta maaf ini, adakah ia dibuat dengan tidak rela hati atau paksaan atau mereka benar benar silap dan rela hati mereka meminta maaf. Perkara ini benar benar Memalukan Negara dan Rakyat Malaysia. Bayangkan Isu Keluarga PM dan kontroversi Isterinya juga di ceritakan sehingga ke negara jiran kita. Amat Memalukan! 
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List