Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Sunday, August 14, 2011

ANWAR KEMBALI BERSAMA UMNO!!?


GELOMBANG RAKYAT 
Pada ketika itu timbul spekulasi bahwa Anwar bakal menyertai UMNO. Namun, beliau bertegas menafikan sekeras2 nya kerana katanya, UMNO tidak serasi dengan perjuangan beliau. Malah Anwar telah berjanji di hadapan Pemimpin2 PAS yang juga merupakan sahabat seperjuangan beliau termasuklah Arwah Dato' Fadzil Noor bahawa beliau tidak sama sekali akan menyertai UMNO. Peringatan terakhir sekali lagi dilafazkan pada hari terakhir beliau bersama barisan kepimpinan ABIM dan PAS. Keesokkan harinya, Sidang MEDIA di kaca tv memperlihatkan Anwar berada bersebelahan dengan Tun M mengumumkan dengan rasminya menyertai UMNO.
Kumpulan manakah yang bakal membawa Anwar ke dalam UMNO? Biarkan tokoh2 UMNO sedia ada yang memikirkannya. Jika mereka sayangkan parti, bertindaklah tegas dan bekerja kuat menghadapi PRU13. Jangan biarkan Pakatan menang. Jagalah parti anda.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List