Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Saturday, February 25, 2012

WAWASAN untuk tambah BINI, harta atau KEKAL makan GAJI buta, BOLEH la!


TUKANG DOK PEGHATI
  
dalam ISU Lynas yang semua mengetahui PAS masih cuba berBOHONG walaupun diKANTOIkan oleh 'PAKAR NUKLEAR'nya sendiri.. Mungkin kalau DAP La'anatullah berjaya mengALIHkan PROJEK ini ke Pulau Pinang, Lebai-Lebai PAS yang DUNGU ini akan SENYAP kot? Sebab itulah DAP La'anatullah menerusi beberapa NGO 'BerBAYAR' yang 'seKAUM' dengannya seboleh mungkin menDESAK Lebai-Lebai PAS agar terus berusaha memperBODOHkan RAKYAT? Apa pun, FAKTA tetap FAKTA.. Dalam SOAL ini, Lebai-Lebai PAS amat BODOH!



PENGHUNI GUA 




"Yang membawa isu ni PKR. Jadi saya bersabar lama dan saya pernah dapat warning daripada Penerangan PAS mengatakan YB jangan buat komen apa-apa. Saya terima. Saya tidak bercakap. Tapi tidak adil. Mereka buat komen setiap keluaran Harakah dengan bahasa yang kita kurang senang lah. Adakah Lynas itu sebagai loji nuklear? Pernah Dr Mitzi nampak sebagai loji radiation lah apa semua macam-macam. Dia spin.”

“Saya pun malu. Saya orang PAS juga. Jadi akhirnya saya buat keputusan saya sebagai saintis nuklear, saya datang hari ini. Apa dia orang nak kata, kata lah.” (Dr. Che Rosli Che Mat, Ahli Parlimen Pas Hulu Langat, Selangor)"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List