Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Wednesday, February 22, 2012

Spin Kapal Israel


THE UNSPINNERS
Syukur ada Selangordaily membelasah balik untuk mengurai spin yang dah mereka lakukan di sini.

Ceritanya senang ...
Kapal Zim USA dan Zim Atlantic BUKAN nya kapal israel seperti yang didakwa oleh pendekar-pendekar tempang PKR.
Kami The Unspinners sedekahkan fatihah muga budak2 Jinggay 13 ini dibuka hati untuk bertaubat dan melihat kebenaran dan tidak berhenti mmbawa huru hara di muka dunia!

Nak maki tak guna


Exception @JIWA PARADOX
Mereka seolah-olah cuba menutup pekung Anwar yang membuat kenyataan menyokong Israel baru-baru ini dengan menimbulkan fitnah ini... Mereka berterusan mendakwa bahawa Malaysia menjalankan hubungan dagang dengan Israel dan mendakwa dua kapal tersebut datang terus ke Malaysia dari Israel...



AGENDA DAILY

Sebelum 1996 kita tidak boleh berdagang dengan Israel…. Jadi pada 1996 siapa Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan dan tidak lain tidak bukan adalah Anwar Ibrahim.

"Jadi kalau dia kata hari ini kerajaan ada hubungan dagangan dengan Israel dan beliau buat-buat tidak tahu, beliau sebenarnya menteri yang membenarkan perkara ini.

“Jadi saya harap perkara ini diketahui umum bahawa kita berdagang bukan kerana kita sokong Israel tetapi ini keperluan dari segi globalisasi. Kalau Anwar terus serang dengan “point” itu, dia sendirilah yang sebenarnya meluluskan pindaan tersebut."
- KJ 





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List