Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Monday, February 20, 2012

Selaras dengan matlamat PKR, tak gitu?


Jas Salleh @MWA

Tidakkah ini bermakna DAP hanya mahu memperalatkan PAS dan PKR untuk mendapat bilangan kerusi terbanyak di Parlimen seperti apa yang terjadi di DUN Perak agar secara tidak langsung DAP rasis mampu menawarkan Lim Guan End menjadi PM?

Tidakkah ini juga bermakna DAP mempunyai niat untuk mengubah dan menukarkan Perlembagaan sekarang kepada bentuk Perlembagaan Negara Sosialis agar jawatan PM digantikan dengan jawatan Presiden? Ini membolehkan kaedah perlantikan Presiden dilakukan sama seperti di Amerika Syarikat?


GELOMBANG WANGSA MAJU




DARAH SATRIA

Melayu semakin hari semakin mengecil terutamanya melayu yang duduk dibawah Pakatan Rakyat! Orang-orang melayu masih tidak nampak impian yang diingini oleh Pakatan Rakyat.

Apakah korang penyokong PR masih buta kayu? Melayu hanya dipergunakan untuk mendapatkan kuasa. Lihat lagi disini bukti orng Cina tak perlu Anwar & hanya mahukan kuasa Melayu Bukti DAP tak perlu Anwar
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List