Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Thursday, February 9, 2012

Pendedahan RPK - Kes "Pembuka Cerita"?

BUMIYANG


Walapun kematian mendiang Teoh, SPRM yang dijadikan kambing hitam sementara Umno/BN yang terkena getahnya. Sudah pasti yang mendapat untung adalah DAP dan Pakatan Rakyaat.

Selain siasatan kes "penyelewengan" terhenti, ianya dijadikan senjata Pakataan untuk menuduh kononnya Umno/BN yang menjadi dalangnya.


AKAK @ NILAI

Wahhhh...pendedahan besar-besaran sedang berlaku. RPK mengamuk lagi di Malaysia Today. Sehingga kini telah masuk episod ke 4. Katanya ada banyak lagi pendedahan. Betul tak betul akakpun tak tahu. Tapi RPK dedah dengan nama, ic dan gambar sekali. Tapi kalau dia nak temberangpun orang boleh buat apa. Dia bukan ada kat Malaysiani untuk disaman.



GELOMBANG WANGSA MAJU

Full article, click ... ANWAR BAPA RASUAH NEGARA





PISAU

Ketakutan nampak jelas di kalangan pimpinan Kerajaan Negeri Selangor. Isu Teoh Beng Hock, sebagai contoh, adalah suatu kenyataan di mana seorang budak suruhan politik dipaksa membunuh diri oleh jentera parti yang rasis. Langkah mudah, menyalahkan SPRM dan pihak kerajaan. Padahal, kumpulan ‘underworld’ Selangor memang beroperasi dalam keadaan yang sangat meragukan. Mereka sanggup melakukan apa sahaja dalam memastikan cerita rasuah mereka tidak terkeluar.

RPK nyatakan pula cerita bagaimana seorang informernya, Dato’ Patrick turut DIBUNUH kerana merancang untuk mendedahkan cerita RASUAH yang menggila di dalam Kerajaan Negeri Selangor. Arahan siapa? Ketakutan apa yang mereka nak sorokkan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List