Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Tuesday, February 14, 2012

Nik Aziz tidak menyalahkan Anwar, tetapi WSJ?

GERAKAN ANTI PKR

"Saya selaku Mursyidul Am PAS dengan dipersetujui oleh seluruh ahli Majlis Syura Ulama PAS, menggesa Datuk Seri Anwar menarik balik kenyataannya seperti dilaporkan di WSJ.

"Sekiranya kenyataan itu dilaporkan secara salah atau membawa maksud yang berbeza, maka saya dan seluruh ahli Majlis Syura Ulama menasihatkan Datuk Seri Anwar untuk mengambil tindakan undang-undang dengan menyaman WSJ bagi membersihkan nama beliau,"




LANTAK HANGPA LA

Sanggup ka PAS suruh Anwar letak jawatan???




THE UNSPINNERS

Mahukah Hamas dan Qardawi yang tertipu membelanya apabila suara seperti Dr Azam Tamimi danIkhwanul Muslimun sudah mempersoalkan kepimpinan Anwar?

Jadi jumpa untuk bergambar dan mengaburi rakyat dan penyokong yang taksub. Nak tahu, suruh Anwar desak atau kritik Israel. Mahu mencecer dia ke New York mengadap rabii dan setan Zionis mintak maaf. 

Sementara itu, "ular-dalam-semak murtabak" PAS pun terus mendesak Anwar mengenai kenyataan Israel.


PILIHAN ANDA

DS Anwar baru rasa lega sikit orang dah semakin hari semakin lupa ucapannya di Wall Street Journal, alih-alih, Pok Nik baru nak faham apa yang terjadi sebenarnya... Mula la kelam kabut baru sedar perangai sebenar...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List