Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Wednesday, February 29, 2012

nak menghancurkan ekonomi orang melayu


HOUSE PK

Bangsa yang paling banyak sertai Demo dan Anti Lynas ini adalah bangsa Cina, kenapa? Adakah mereka cintakan alam sekitar sedemikian rupa? Kalau benar mereka cintakan alam sekitar, patutnya mereka ke tempat proses Amang tu dulu, itu lagi bahaya dan tinggi radiasinya. Tapi tak mereka tak berminat kisah Amang sebab lombong semua milik Cina kan? Takpa maaa..



Lynas pulak dimiliki oleh orang melayu kat sini, pekerja-pekerja Lynas yang melebihi 400 orang juga berbangsa Melayu. Jadi bila melayu yang dapat benda yang sebesar ini dan seperti mana yang kita semua tahu bahawa Lynas ni kalau kena gayanya memang amat menguntungkan baik bagi syarikat mahupun kerajaan negeri.

Jadi timbul la perasaan tak puashati kaum-kaum yang memang nak conquer business ni, au boleh gerenti la kalau Lynas ni dimiliki oleh Robert Kuok atau kawasan-kawasan yang sesepetnya. Maka tiadalah kekecohan sebegini yang berlaku, malah aku rasa senyap-senyap je benda ni dah jalan punya.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List