Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Thursday, February 2, 2012

menDAPATkan SOKONGan kaum yang TIDAK akan menyokongnya itu lebih PENTING..


Pada pandangan pihak yang berPOLITIK sampai tahap meLUNYAIkan NEGARA baik dalam BN atau pun PR, DEBAT ini KONONnya antara WAKIL BN dengan WAKIL PR.. Namun demikian, pada kita pulak, DEBAT ini hanyalah antara 'PengHANTAR PASSPORT Penasihat PKR' dengan 'TOKOH LEMBU yang diGILAP oleh Penasihat PKR'.. Jadik, tak perlulah diJELASkan pun apa ISI perDEBATan kerana pastinya ia hanya berTUJUAN memBERIkan PERSEPSI buruk kepada UMNO/BN oleh kedua-dua penDEBAT.. "So, do we NEED to elaborate MORE?"..


Kita PERCAYA apa yang berlaku di London ini TIDAK diketahui pun oleh keBANYAKkan PEMIMPIN UMNO.. Kita jugak meRASAkan 'Ah-JIB-NGOK'..... Eh! SILAP! 'Ah-JIB-GOR' pun tak ambil PEDULI apa yang berlaku.. Mungkin meLAYAN FACEBOOK 'Ah-JIB-GOR'nya untuk menDAPATkan SOKONGan kaum yang TIDAK akan menyokongnya itu lebih PENTING? Mungkin meLAYAN segala macam KOMEN kaum tersebut tentang ANGPAU putih PERKASA itu lebih MUSTAHAK? Biarlah UMNO/BN diRODOK depan-belakang oleh MUSUH pun, tak de apa tu..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List