Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Thursday, February 2, 2012

Kebanyakkan MP dari PAS sudah terpesong ?

SHIZONE

Antara yang menarik perhatian penulis ialah Kenyataan Datuk Dr. Hassan Ali yang mengatakan MP Shah Alam iaitu Khalid Samad cuba menyekang cadangnya untuk melarang jualan arak di kawasan majority melayu.



Headbomb @LISTED!!!




DR MIM

Di bawah pula adalah sketsa pemimpin PAS yang sanggup ke gerai daging babi mentah! 

Kilang arak sudah dikunjungi begitu juga gerai babi. Apakah selepas ini ada pula kunjungan hormat ke ladang babi pula oleh PAS?


RBF ONLINE

Beberapa gambar merakamkan pemimpin PAS termasuk di kalangan akar umbi 'celik budaya' khususnya yang membabitkan masyarakat Cina. Antaranya, memaparkan gambar seorang pemimpin akar umbi PAS dari Mersing, Johor memberi angpau kepada penjualdaging babi telah mendapat sambutan hangat.

Turut mendapat pujian adalah gambar exco kerajaan negeri Selangor Iskandar Abdul Samad mengagihkan angpau di hadapan sebuah gerai menjual daging babi dan tarian "singa hijau" yang diadakan sempena rumah terbuka Tahun Baru Cina anjuran PAS Perlis.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List