Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Thursday, February 2, 2012

Jangan SALAHkan orang lain seperti Utusan Malaysia kerana MEDIA ini bukan yang meMULAkan sebaliknya yang meMULAkan ISU ini adalah 'The WALL Street Journal' yang dikeTAHUi sangat-sangat 'SAYANG'kan Manusia ANUGERAH Tuhan ini..

TUKANG DOK PEGHATI

Dengan KATA lain, yang mengGELABAH kerana ayat-ayat dalam 'The WALL Street Journal' adalah dia.. Semua maklum setakat manalah RAKYAT Palestin mengANCAM keSELAMATan Israel hanya dengan balingan BATU? Habis HEBAT pun mereka hanya mampu LANCARkan ROKET yang jauh nak mengena hatta seekor kucing pun di wilayah Israel? Jadik, adakah Penasihat PKR berSETUJU bahawa dengan keadaan RAKYAT Palestin sedemikian pun mereka mengANCAM keSELAMATan Israel? Atau dia dah meROYAN pasal kena KONTROL NAFSU kot?


Israelkah yang diANCAM oleh RAKYAT Palestin ketika ini? Penasihat PKR cuba mengaitkan ayat-ayat itu KONONnya berKAITan dengan usaha meWUJUDkan 2 NEGARA berASINGan.. Namun dia LUPA bahawa ayat-ayatnya itu TIDAK pun disebut dalam 'The WALL Street Journal'.. Jadik, Penasihat PKR ni nak TIPU siapa sebenarnya? Lebai-Lebai PAS yang DUNGU? Atau para 'PenJILAT JUBOR' dalam PKR? Apakah Penasihat PKR berMAKSUD keMATIan Syeikh Ahmad YASSIN, Abdul Azeez Rantissi, Rachel Corie dan Yasser Arafat kerana mereka mengANCAM keSELAMATan Israel? Mungkin lagi baik dia pergi TIPU bini sendiri! 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List