Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Saturday, February 11, 2012

Ingat ! rusuhan kaum tahun 69 juga berpunca dari DAP.

RBF ONLINE

Kes pergaduhan ini telah menjadi kes perkauman dan politik gara-gara campurtangan parti yang paling rasis dalam dunia iaitu DAP. Sepertimana yang kita semua tahu, semalam (khamis) Ahli Parlimen Segambut dari parti DAP telah mengadakan sidang media bersama dengan lelaki cina yang bergaduh dengan kakitangan KFC. 

Kalau setakat diperli, dimarah atau ditengking oleh pelanggan itu perkara biasa bagi mereka. Bohonglah sekiranya selama ini tidak ada pekerja KFC dimarah atau dimaki oleh pelanggan. Tetapi mereka sabar kerana mereka telah dilatih oleh majikan mereka. 

Dalam kes yang terjadi di KFC i City Shah Alam saya berani katakan, jika tidak dimaki, dihina atau dicaci dengan teruk serta menggunakan bahasa-bahasa kesat tidak mungkin pekerja KFC berkenaan akan bertindak sedemikian rupa.


DINTURTLE


Artikel saya sebelum ini ( KLiK ) menyaksikan campurtangan sekali lagi pihak Dap dan Pas yang memandai-mandai cuba menjadi orang tengah yang tidak tengah kedudukannya kerana jelas memihak kepada apek bila hanya mengambil kenyataan amoi Jes6366 seorang saja sebelum dibuat rumusan, padahal masih ada 39 orang saksi berupa pelanggan Kfc waktu itu DAN beberapa saksi berupa pekerja Kfc yang belum ditanya kenyataan mereka.


ISU MENJADI HANGAT SELEPAS PIHAK DAP MELALUI ahLIP CAMPURTANGAN DENGAN MENGADAKAN PRESS CONFERENCE MENYEBELAH PIHAK APEK.






GERAKAN ANTI PKR




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List