Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Thursday, February 23, 2012

celaka dunia dan akhirat - Hadi


PANEH MIANG
 
Tanah Melayu ini sudah hilang sebuah parti yang diasas secara murni penuh misteri oleh Haji Ahmad Fuad. Dulunya, 100% Ahli Sunnah Wal- Jamaah dalam PAS, kini selepas 1974, setelah kembalinya Nik Aziz, Hadi Awang yang menjadi kepala keretapi PAS, fenomena menSYIAHkan P.A.S. makin memuncak.

Klimaksnya bilamana, Anwar Ibrahim dikhabar telah diampunkan kesilapannya dek mulut parti binasa, kerana bersekongkol dengan Yahudi Zionis, melalui sokongan terbuka kepada Israel dengan syarat-syarat.


PR : Kadang-kadang Keputusan Bahlol !
AL-JAMA'AH

Tak perlu berbai’ah kepada pemimpin manusia biasa - Tun M

Bekas Perdana Menteri Tun Dr. Mahathir Mohamad berkata, seseorang Muslim tidak perlu berbai’ah kepada pemimpin yang hanya merupakan orang biasa.


"Bai’ah bermakna kita ”swear loyalty” (sumpah taat setia) kepada pemimpin yang manusia biasa dan boleh buat benda yang salah... bahkan kita dapati banyak pemimpin Pas yang buat salah daripada segi agama,”

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List