Recent Posts

Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Sunday, February 26, 2012

Berita Hangat Kelmarin


PISAU

Berdasarkan maklumat daripada saksi, Jabatan Agama Islam Pahang terpaksa menunggu hampir setengah jam sebelum pintu bilik dibuka.Apabila pintu dibuka Badul Amin hanya bertuala bersama pasangannya


Pihak Jabatan Agama Islam membuat pemeriksaan berdasarkan laporan oleh suami Zati Iwani, berlaku sedikit kekecohan apabila beberapa pemimpin PKR cuba merasuah pegawai penguatkuasa agar kes khalwat ini didiamkan agar kes ini disorokkan dari pengetahuan umum demi menyelamatkan maruah parti mereka.


PISTOL NAKAL
DIMENSI

Bagaimana agaknya kes ini akan cuba ditutup oleh PKR. Adakah alasan Badrul memberi ceramah agama one-on-one dengan seorang wanita dalam bilik hotel? Ye, pada pukul 3 pagi?

Adakah alasan ketiadaan DNA dijumpai akan diguna? Tiada saksi empat orang? Mungkin juga alasan pelik diguna seperti pegawai JAIP bukan manusia tapi besi?

Jangan terlupa pula ini semua mungkin perangkap UMNO?


Berikut SMS yang dihantar oleh Badrol Amin kepada beberapa ahli PKR :
"Kes isteri orang lari dari suami dtg ke hotel di Kuantan tmpt retreat. Suami dtg dgn gangster tuduh ana bawak lari n sorok. Kes setel 'family problem'. Mak pompuan datang. Mmg dorang nak cerai. Isteri dh selalu nak lari. Ana nasihat pulang semula"
Anihnya, jika benar beliau hanya menasihati wanita ini kenapa perlu mengambil masa yang lama untuk membuka pintu.
PISAU

Modus operandinya sama,sekarang satu dunia dituduh berkonspirasi memfitnah Badrol Amin.Kita pernah dengar bagaimana Mat Sabu terlepas daripada dakwaan khalwat di bilik 121 walaupun kejadian ngentot bersama isteri orang tetap berlaku,beliau ditangkap dalam keadaan berseluar pendek,hanya kesilapan teknikal yang disengajakan apabila Nik Aziz mengarahkan orang pejabat agama mengubah fakta.



ASPIRASI BANGSA

Macammana boleh jumpa isteri orang di awal pagi.. Tak boleh jumpa esok je ke...  


GERAKAN TIMUR

Soalan GT mudah, perlukah beliau menemani wanita berkenaan sehingga ke dalam bilik?  Apakah sudah tiada muhrim (wanita PKR) untuk menemankan wanita berkenaan?  Bukankah ia lebih baik, demi mengelakkan fitnah?


BADUT RAKYAT

.........
  • 24 - Tg Karang. Khutbah Masjid Gulang2.
    • 24 - 26 : Retreat Pimpinan Pusat PKR.
Lebih 50% daripadanya adalah jadual yang menjurus kepada aktiviti agama.Dalam diam pada tarikh 24-26 dia merancang satu aktiviti kononnya nak jumpa isteri orang dan menyelesaikan masalah dan 2 hari sebelumnya dia melakukan Solat Tasbih dan Hajat serta Munajat Perdana di Masjid Faizin.



PAPAGOMO

Apa kejadahnya jam 3 pagi si Badrul Amin dan Isteri orang berdua duaan didalam bilik Hotel? Untuk apa waktu sebegitu? Sesi Kaunseling? Sesi Mengadu nasib? Ataupun lebih tepat sesi SKILL bersetubuh?

HOUSE PK

Yang hebatnya, terdapat usaha tutup kes ini di mana ada rakan-rakan Badrul Amin yang ada di Hotel telah cuba sogok RM 3 ribu pada pegawai Jaip, tapi syukurlah tawaran itu di tolak.

HEADBOMB

ps: so boleh pakai ke penafian macam ni... sila lah pikior ye... hehehe... kang cakap lebih-lebih.. lain pulak jadinya... jadi... siapa suruh buat masalah dong... kan dah susah.. dah dah orang lain juga yang salah... tapi takkanlah penguatkuasa nak dajal lak... dah orang mengadu.. so mereka jalankan jelah tugas... isteri anda mana pulak... lu pikirlah sendiri ye... 


LAMAN IZZ

PKR telah membuktikan tujuan sebenar disebalik perjuangan Seksualiti Merdeka bersama Ambiga Sreevanesan adalah demi kepentingan dan tuntutan maksiat yang selama ini dikekang untuk digunakan bagi "kemudahan" diri sendiri.



MONTERO

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List