Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Wednesday, February 15, 2012

Banyak Yang Tak Kena Ni - Kita kena kembali kepada kenegaraan dan perlembagaan

ZAA@PERKASAPETALING

Mufti Perak YB SS Tan Sri Harussani Zakaria melahirkan rasa terkilan diatas "kedegilan" Datuk Seri Mohd Najib Razak untuk terus hadir di upacara keagamaan Hindu Thaipusam di Batu Caves. Sejak diangkat menjadi Perdana Menteri, Najib telah setiap tahun menghadirkan diri diupacara itu walaupun acapkali di "nasihatkan" supaya tidak hadir sebaliknya supaya dihantar wakil beragama Hindu seperti dilakukan selama ini oleh semua Perdana Menteri sebelumnya.



Sementara itu.....

Saya telah membuat pertanyaan ke Ibu Pejabat KFC dan dimaklumkan bahawa pekerja tersebut telah "digantung kerja" sementara penyiasatan berlangsung. Nekad betul remaja melayu itu hingga begitu beremosi dia sampai menerjah pelanggan. Bukankah KFC satu kedai makanan segera yang sudah terkenal seantaro dunia dan sistem latihan dan khidmat pelanggannya bukan calang-calang? Ada banyak yang tak kena ni.




AZLI SHUKRI TODAY



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List