Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Tuesday, February 21, 2012

bakal menjadi MEDAN PERANG saudara jika kejadian sebegini TIDAK diBENDUNG dari sekarang..?


TUKANG DOK PEGHATI
 
...sudah ada perCATURan yang berpunca dari kuasa ASING untuk menJADIkan suasana PRU-13 kita sama tahap seperti di Pakistan, Iraq atau Afghanistan.. Orang POLITIK kita sudah TIDAK lagi berPOLITIK dengan FAKTA atau LOGIK.. Sebaliknya RAMAI yang sudah berPOLITIK mengikut hawa NAFSU untuk mengHANCURkan NEGARA jika mereka TIDAK puas HATI dengan keputusan PRU-13 nanti..

Pihak yang menJANGKAkan parti mereka akan KALAH akan cuba memBUAT keKACAUan seperti apa yang terjadi di Pakistan atau Iraq dengan BANTUAN pihak ASING.. Bukankah ini 'TREND' yang cuba diLAKUkan KONONnya diNAMAkan sebagai 'SPRING'? Pihak ASING yang diMAKSUDkan berANGGAPan KONONnya RAKYAT di NEGARA ini terlampau BODOH seperti di NEGARA-NEGARA Arab.. Malah, keadaan ini akan cuba 'diHALALkan' KONONnya atas nama HAK ASASI Manusia! Apakah kita RELA NEGARA kita menjadi begitu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List