Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Saturday, February 11, 2012

Apek PENDATANG haram?

DIN TURTLE

Adakah apek Danny Ng itu RAKYAT MALAYSIA atau rakyat asing ? Mungkin apek ni pendatang haram dari negara China .... tak pun bapa ayam china doll tengah makan angin, ambil off day hari tu bawa ayam-ayam dia berjalan ? Cek MyKad apek ni, mungkin juga MyKad palsu !

Sebab TIDAK MASUK AKAL bagaimana seorang rakyat Malaysia tak kira bangsa apapun, boleh tidak fasih dalam bahasa Kebangsaan !

Bila dah tak reti bahasa Kebangsaan, GERENTI apek ni jenis yang tak bercampur dengan orang Melayu, tak faham betapa pentingnya hidup bertoleransi dan saling memahami / respek antara kaum. Rakyat Malaysia TIDAK akan sebarangan mengucapkan perkataan bersifat perkauman / Rasis DENGAN KUAT DIDEPAN ORANG RAMAI dan beranggapan tindakan itu bakal mendapat sokongan dan pujian dari rakyat Malaysia yang lain. Itu BUKAN tindak tanduk seorang rakyat Malaysia.

(CINA HARAM?)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List