Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Friday, February 24, 2012

Apa kaitan si tukang jahit dgn NFC?


PAPAGOMO

Serangan sebenar adalah datangnya dari DAP, namun demi memperlihatkan DAP tidak terlibat dan mencetuskan rasa kurang senang orang Melayu maka segala maklumat yang tidak lengkap serangan buat NFCorp diberikan kepada PKR.

Melayu ATTACK Melayu dan ianya tidak akan membebankan DAP yang sebenarnya merupakan dalang

PKR menerima arahan dari DAP untuk menyerang NFCorp dan Shahrizat Jalil dan kini bila PKR memberhentikan serangan ianya juga adalah ARAHAN dari Tuan Besar iaitu DAP. PKR terpaksa akur dengan segala kehendak DAP kerana mereka pemimpin PKR hanyalah Lukut ditepian gantang yang menumpang undi cina DAP selama ini dan juga PRU 13 akan datang.



THE UNSPINNERS
 
Saranan Karpal Singh dan Tunku Aziz langsung tidak diambilkira. Jadi bagi kaum India dan Melayu yang menyertai DAP, sedarlah suara mereka dipinggirkan dan “taklaku” untuk dijaja dalam DAP.

Aspan dan Sakmongkol tak akan dapat bersuara bebas seperti mmereka dalam UMNO untuk kritik parti sendiri. Tunggu masa, mereka akan ditendang bila madu habis di perah.

DAP adalah parti rasis, seperti kenyataan Dato Seri Najib Tun Razak, Presiden UMNO semasa Perhimpunan Agung UMNO baru.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List