Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Wednesday, January 18, 2012

SKMK tiada laluan bas ke Syurgo Pok Nik


JIWA PARADOX
 
 
BACHOK 15 Jan. - Krisis pengangkutan bas awam di negeri ini mula memberi kesan kepada orang ramai, terutama yang bergantung sepenuhnya kepada perkhidmatan tersebut setiap hari.

Krisis berlaku selepas pengendali bas Cityliner, Syarikat Kenderaan Melayu Kelantan Bhd. (SKMK) memberitahu, operasi di 31 daripada 37 laluannya akan tergendala bermula hari ini, berikutan kerugian teruk dialami syarikat itu.
 
 
Mingguan Malaysia hari ini melaporkan kenyataan Pengarah Eksekutif Konsortium Transnasional Berhad (KTB), Tengku Hasmadi Tengku Hashim bahawa keputusan itu dibuat berikutan kerugian teruk yang dialami oleh SKMK, anak syarikat KTB.
 
Tengku Hasmadi turut mendakwa, usaha untuk mendapatkan bantuan daripada kerajaan negeri gagal, malah bantuan bulanan RM100,000 kepada SKMK yang dijanjikan oleh Menteri Besar, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat juga tidak pernah diterima.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List