Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Sunday, January 29, 2012

Itulah janji Anwar ..... itulah janji Pakatan Rakyat .... dan itulah juga janji PAS !


DINTURTLE
"Lepas ni kalau anak-anak kita ditawarkan masuk ke mana-mana IPTA, kita tanya UMNO balik - Adakah kemasukan anak kita ini berdasarkan KUOTA atau MERIT. Jika UMNO jawap sebab Kuota - Kita TOLAK ! Kita TUNTUT supaya kemasukan anak kita itu dikaji semula...... biar kerajaan UMNO kaji semula !

Ini persoalan HAK. Mereka yang lebih baik lah yang berHAK ! Tuan-tuan kena terima dan redho sekiranya anak2 tuan-tuan semua didapati ketinggalan keputusan mereka berbanding mereka yang asalnya tidak mendapat tempat dek karenah KUOTA ini. Berikan hak kemasukan itu kepada mereka .... sebab mereka lebih layak !"
"Dan kalau anak tuan2 layak tapi tuan2 tidak mampu untuk membayar yuran IPTS yang tinggi, maka redholah.... nak buat macamana, dah takdir. Soal biasiswa atau bantuan kewangan juga mesti mengikut Meritokrasi. Kita tidak mahu lagi Kuota-Kuota ni !"
 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List