Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Saturday, January 21, 2012

Drama "ANU"gerah ahli-ahli politik sebelah sana dan sebelah sini?


TUKANG DOK PEGHATI
 
Mereka meLEMPARkan TUDUHan bertalu-talu kemudian setelah keROSAKkan IMEJ di pihak kerajaan berlaku barulah mereka menyuruh RUANG diberikan KONONnya untuk menDENGAR penJELASan.. Dalam KONTEKS ini, kita wajar memBERITAHU bahawa kerajaan jugak BERHAK untuk menDESAK mereka menarik balik segala macam TUDUHan seterusnya memohon MAAF secara TERBUKA.. Takkan selepas segala macam TUDUHan diLEMPARkan, kemudian boleh 'SETTLE' dengan berkata "I am SORRY," macam tu aje? BODOH ke apa?
 
MUDAH aje untuk anda sebagai RAKYAT meNILAI keJUJURan orang POLITIK yang menjadi PELAKON DRAMA sebegini.. Mereka yang membuat TUDUHan 'HIT and RUN' TIDAK pun meMOHON MAAF atau menarik BALIK TUDUHan mereka.. Manakala mereka yang memBERIkan penJELASan pulak TIDAK menuntut perMOHONan MAAF atau meMINTA pihak yang 'HIT and RUN' menarik balik TUDUHan.. Hebat betul DRAMA yang diPENTASkan mereka ini.. Kita PERCAYA akan ada lebih banyak lagi DRAMA sebegini menjelang PRU-13.. Untuk meRUNTUHkan sebuah kerajaan, bukan hanya perlu MENYERANG dari HADAPAN sebaliknya perlu jugak keMUSNAHan dilakukan dari bahagian DALAM.. Tak gitu?
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List