Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Sunday, January 1, 2012

Apabila Anwar Menghampiri Hari-hari Terakhirnya


IDEOTIQUE

There is a sense of impending chaos leading up to 9 January 2012. There is tension in the air, so thick one can actually slice it with a knife....I have a foreboding feeling, there will be many protests and street walking leading up to judgement day..





JIWA PARADOX

BAGI MUKA SANGAT...
SAMPAI MUKA KITA PUN DAH KENA PIJAK...
KALAU IKUT AKU..
TAK MERASA LAGI BUDAK-BUDAK NI NENGOK MATAHARI...
KITA TENGOK KAN GELAGAT BUDAK-BUDAK NI DULU...
KALAU KERAJAAN DAH TAK MAMPU...
BOLEH MINTAK TOLONG AKU...




Hanya DUA Pelajar Saja dari 17 Yang DiTahan Dari UPSI
DINTURTLE

Gantung persekolahan mereka jika perlu sehingga siasatan selesai. Tolong UTAMAkan kepentingan MAJORITI pelajar yang lain.

GENERASI PEJUANG BANGSA

Beberapa penyokong PKR kelihatan berada dalam kumpulan demontrasi mahasiswa di IPD Tanjong Malim itu, ada antaranya membawa bendera parti itu di kenderaan hilux yang dipandu. Lagi bukti gerakan segelintir mahasiswa ini didalangi oleh parti pakatan haram pembangkang.

GERAKAN ANTI PKR

movement mahasiswa otak udang ini sebenarnya telah membantu mempercepatkan kesedaran rakyat dan ibu bapa akan mainan politik pembangkang yang memperalatkan mahasiswa demi memperjuangkan satu batang yang bengkok.

APA

Ini lah dia anak anak Melayu yang ibu bapa mereka dikampung menoreh getah, bersawah padi, kelaut menangkap ikan nak bagi dia orang sekolah pandai pandai hantar ke universiti. Rupanya masuk U nak jadi gangsters jalanan sebab dipengaruhi Raja Taik Malaysia.






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List