Link Exchange

Sekiranya anda menyenaraikan blog ...LISTED!!! dan/atau VOICES AROUND di blog anda, tetapi blog anda tidak tersenarai di dalam "Honour List" di bawah ini, mohon tinggalkan mesej di VOICES AROUND


Terima kasih!!


Friday, January 20, 2012

Antara Pengurus Asing dan Pengurus PENDATANG tempatan


KERAMBIT ASSASSINS'S

Aku tengok kes sebegini tak pernah pulak didengari di supermarket Jusco dan lain-lain supermarket di Lembah Kelang. Walhal kalau tak silap aku manager Jusco cawangan Taman Maluri adalah orang Jepun!.
 

(Subtle Racism - Who is Racist?)

Yet not to mention they also would loved to accuse our races are so badly corrupted especially the civil servant but in the first place WHO gave them the bribes? Think again..
 
 
 
 
VOICES AROUND
 
Apa yang menarik perhatian saya adalah tindakan susulan oleh pengurusan IKEA Damansara dalam hal ini. Walaupun belum terbukti 'tidak halal', IKEA Damansara telah menutup cafenya selama beberapa bulan dan melakukan pengubahsuaian termasuk menggantikan semua peralatan dapurnya  dan penyamakan mengikut kaedah Islam di samping memastikan para pembekalnya benar-benar mematuhi syarat 'halal' yang ditetapkan oleh pihak yang berkuasa. Kalau tidak silap, IKEA Damansara ada menyebut bahawa tindakan tersebut diambil kerana keyakinan para pelanggannya amatlah penting dalam perniagaan mereka.

Apa pendapat anda sekira ianya bukan IKEA Damansara, tetapi taukeh-taukeh tempatan kita? 
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

...LISTED !!!

Demi Negara - Recent Comments

D' L I S T E D ! ! !

This List

The Other List

In List